HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 177 on Mon Jul 26, 2010 8:41 pm
Latest topics
» Tahun 2 Perubatan
Tue Oct 30, 2012 11:42 pm by Hangen

» BERAS PCM... dapatkan dari Unit Ekonomi sekarang!~
Tue Jan 04, 2011 7:21 am by Nour El

» Promosi VOIP Super Duper Deal!!~
Tue Jan 04, 2011 6:59 am by Nour El

» AJK/Wakil Jualan Unit Ekonomi 10/11
Wed Dec 15, 2010 5:27 am by Castello

» Qillerk's VoIP~ just for you..<3
Wed Dec 15, 2010 1:10 am by Nour El

» aku ingin menangis
Mon Dec 13, 2010 1:07 am by hasanbana

» semangat belajar dan semangat juang
Fri Dec 10, 2010 9:52 pm by hasanbana

» Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (Final)
Thu Nov 11, 2010 4:42 pm by budak baik

» Apa hukum pakai pendakap gigi? Adakah ia sama seperti mengubah kejadian ALLAH seperti tatoo?
Wed Nov 10, 2010 8:15 am by hambaAllah

» Senarai Barang-barang jualan Unit Ekonomi
Wed Nov 03, 2010 1:42 pm by mencari_maksud

Top posters
Nour El
 
Allotropic
 
budak baik
 
meteorex
 
satudua
 
upp_pcm
 
izzati.abdullah
 
hasanbana
 
goLLacaSe
 
kokkunkap
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
December 2016
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 Kesah benar...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
budak baik
Administrator
Administrator


Number of posts : 75
Age : 28
Location : dunia fana
Points : 27
Registration date : 2007-12-16

PostSubject: Kesah benar...   Thu Jan 17, 2008 11:27 am

Kisah pilu ini baru sahaja diceritakan padaku sebentar tadi. Ketahuilah
kamu bahawa kisah ini adalah kisah benar... memang benar dan tidak ada
yang benar melainkan benar-benar belaka ... cuma ..nama dan wataknya
sahaja telah ditukarkan agar tidak menyinggung perasaan mereke-mereka yg
terbabit especially VIP - VIP yang tengah dok kecut perut selepas kes
Norrita
!!!

Ceritanya adalah berkisar kepada kisah Ayu.( nama sebenarnya Hamdan ).
Ayu adalah seorang mak nyah ataupun Pondan maupun Ponen bahkan juga suatu
masa dulu lebih dikenali sebagai Bapok yang berkerja di sebuah syarikat
swasta (nama dirahsiakan) di ibu negara sebagai Operator cum penyambut
tetamu.

Semasa Ayu mula menjejakkan kakinya di KL, beliau tinggal bersama teman
sekampungnya yang bernama Ayob di Hulu Klang. Namun, apabila Hamdan..
oopssss ... Ayu mula menukar selera dan cara hidupnya akibat terlalu
taksub
dengan gaya kehidupan kota metropolitan yang cukup mencabar lantaran
memilih
cara pemakainnnya menjadi seorang 'wanita'.

Penampilan baru nya cukup disenangi oleh mata-mata gatal jantan-jantan
miang kota raya. Sekali pandang keayuannya memang terserlah ... lengguk
langkahnya boleh membuat yang lumpuh pun bangun berlari ... apatah lagi
kalau skirt pendeknya kegemarannya terselak bak tiupan angin ganas
kenderaan yang sentiasa mundar mandir ... macam-macam ada ... Pak Abu
pun boleh simpan ketayap dalam poket dulu. Keterampilan ini pun
kadang-kadang membuatkan Ayob yang memang telah mahir dengan asal usul
Ayu pun tak tertahan ... takut-takut ada yang patah katil bujang nanti
... sabun pulak jangan cherita lah ... sejak-sejak kebelakangan ni,
asyik kehabisan stok saja ...

Demi keselamatan dan menjaga maruah dan nama baik kampong mereka Ayu
telah berpindah keluar dari rumah sewanya ..tak sama line lah braderrrr..

Hari demi hari berlalu dengan pantas ... kehidupan kotaraya makin
mencabar ... kelibat Ayu sudah lama tidak kelihatan ... kes jenayah
makin menjadi-jadi ... rogol, ragut, bunuh secara sengaja, tidak sengaja
maupun tanpa disedari, buat dan buang anak. Kadang-kadang tertanya-tanya
juga Ayob akan nasib rakan sekampong nya yang telah vogue gitu ...

Di pendekkan cerita yang makin memanjang, satu hari ketika Ayob berada
di rumahnya sedang menonton Akademi Fantasia tiba -tiba kedengaran satu
ketukan di pintu rumahnya. Bila Ayob buka pintu... dilihat didepannya
seorang wanita cantik lagi Ayu ... dengan skirt pendeknya..dan rambut
al-ala Norrita..Ayu menyapa Ayob. Hampir tak kenal Ayob bahawa di
depannya itu sebenarnya akan kawannya si Hamdan ..(Ayu..le) disebabkan
ke'Ayu"an. Di panjangkan cerita..Ayu pun masuk ke rumah sambil menangis
tersedu-sedu sambil memeluk Ayob. Ayob yang terkedu dan gabrah
cepat-cepat menutup pintu kerana takut-takut diintai oleh pasukan 999
TV3 maupun Edisi Siasat NTV7. Kelembutan Ayu membuatkan Ayob berasa
sesuatu yang telah mula bergerak ... namun Ayob masih maintain machonya




Ayob : Pasai apa hang dok teriak nie.. .

Ayu : Yob, aku menyesai dah la nie. Aku sebenagnya nak bertaubat.. Aku
tak mau dah nak pakai baju seksi-seksi lagi. Aku insaf ... insaf ...
TAUBATTTTT ... aku tak mau nama dan gambag aku keluag masuk TV ataupun
sorathabag macam dot dot dot tu .... isk isk isk huaaaaaa ... .

Ayob : Baguihla kalu macam tu Dan (nama timangan Hamdan semasa mereka
di kampong) Aku pun selalu juga dok doa kut hang balik ke pangkal jalan.
hamdulillah ...

Ayu : Betoi lah Yob ... hang sorang lah kawan aku dunia dan akhirat
..... Mulai minggu depan ... Yob aku akan berazam untuk berubah ... kali ni
habis-habisan. Aku akan ... jeng..jeng.. jeng ... .. .
... ...
... ...
... ...
... ...
... ...

pakai tudung dengan baju kurung
ala-ala Waheeda gitu.. takmau dah dedah aurat. What do u thing Ayob ?

Ayob : #$5@&* !!! Astagfirullah. .. ... ..( Ingat taubat betoi-betoi ) geek farao geek
Back to top Go down
View user profile
 
Kesah benar...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Karya atau Artikel anda .. :: Hantar disini...-
Jump to: