HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 177 on Mon Jul 26, 2010 8:41 pm
Latest topics
» Tahun 2 Perubatan
Tue Oct 30, 2012 11:42 pm by Hangen

» BERAS PCM... dapatkan dari Unit Ekonomi sekarang!~
Tue Jan 04, 2011 7:21 am by Nour El

» Promosi VOIP Super Duper Deal!!~
Tue Jan 04, 2011 6:59 am by Nour El

» AJK/Wakil Jualan Unit Ekonomi 10/11
Wed Dec 15, 2010 5:27 am by Castello

» Qillerk's VoIP~ just for you..<3
Wed Dec 15, 2010 1:10 am by Nour El

» aku ingin menangis
Mon Dec 13, 2010 1:07 am by hasanbana

» semangat belajar dan semangat juang
Fri Dec 10, 2010 9:52 pm by hasanbana

» Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (Final)
Thu Nov 11, 2010 4:42 pm by budak baik

» Apa hukum pakai pendakap gigi? Adakah ia sama seperti mengubah kejadian ALLAH seperti tatoo?
Wed Nov 10, 2010 8:15 am by hambaAllah

» Senarai Barang-barang jualan Unit Ekonomi
Wed Nov 03, 2010 1:42 pm by mencari_maksud

Top posters
Nour El
 
Allotropic
 
budak baik
 
meteorex
 
satudua
 
upp_pcm
 
izzati.abdullah
 
hasanbana
 
goLLacaSe
 
kokkunkap
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
December 2016
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
budak baik
Administrator
Administrator


Number of posts : 75
Age : 28
Location : dunia fana
Points : 27
Registration date : 2007-12-16

PostSubject: Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)   Mon Mar 01, 2010 6:26 pm

Aku nampak macam ada sesuatu yang keluar dari lada hitam tu lepas ia masuk ke dalam botol minyak...

Berasap...!!!!

Aku macam tak percaya apa yang aku nampak..tapi memang ada asap keluar dari lada hitam yang dimasukkan dalam botol minyak tu td...

dalam botol tu memang ada bnyk lada hitam..mungkin dari hasil pengubatan yang lepas agaknya..so aku pun buat tak tau jer lar..biarkan jer apa yang aku nampak tadi tanpa berfikir lanjut..Pakcik masih meneruskan tugasnya dengan lada hitam td..

dari satu jari ke jari yang lain..kalo ikut hati aku jerit dah, tapi malu lar beb nak jerit kan..aku tahan jugak lar..hampir kecut jari kaki aku kena tekan ngan lada hitam tue..kebas jugak lar asyik duduk dari tadi..

Bila dah selesai ngan lada hitam, pakcik suh aku bersila..dah abes kot(aku pikir lar..) Kemudian pakcik g amek parang kontot atau pon kalo orang perak pangil golok..
Pakcik mula memotong limau purut yang aku bwk tadi..ada lar dlm 7 biji sumer nyer..seingat aku lar..

pakcik potong bhgian kepala dulu, kemudian bhgian bawah plak..tapi yang peliknya cara memotong tu, kena tengok potongan tu terbuka atau tertutup..aku bertambah konpius..lantak lar, tengok jer aper pakcik tu buat..pastu pakcik main la la la tam plom plak ngan bahgian yang di potong tadi..bertambah kompius aku..

yang telentang ditikam, manakala yang telangkup di main la la la tam plom sampai telentang... 2,3 kali jugak pakcik buat cmtu..pas sume dah telentang dn ditikam pakcik buang jer bahgian2 tu...badan yang tinggal di belah 4 tapi tak putus..

Pakcik suruh aku mandi menggunakan air campuran limau tadi..sebanyak 3 kali mandi setiap pagi..(aku pon tak berapa ingat sama ada pagi atau petang nk maghrib)..setiap kali 2 biji limau dan yang terakhir 3 biji..aku kena minum air campuran tu sikit pada jirusan terakhir..

Kemudian aku pon salam dan ucap terima kasih dan bapak aku menghulurkan sikit duit tanda upah..besa lar kan, duit pengeras..hehhe..
Aku pon balik lar dan buat apa yang disuruh oleh pakcik selama tiga hari aku mandi pakai air bercampur limau tu..tapi best, badan aku bau limau pas mandi, wangi..hahhha..

Aku ingat dah selesai lar sume pas aku g hari tue..rupenyer blom lagi..aku kena pegi mengulang berubat lagi 2 kali..
Alamak..kena tahan sakit lagi lar pasni..lada hitam,bunga cengkih, kebas...!!!!!

Seminggu selepas tu aku pergi lagi ke rumah pakcik yang mengubat aku hari tu..masih membawa barang2 yang sama seperti lada hitam, bunga cengkih, limau 7 biji..
Aku memberi salam dan di jemput masuk ke rumah..

Ditanya pada aku ada perubahan tak pada aku, aku kata takder apa2 pon....cmtu gak..
Pakcik kata ok..Dalam hati aku kata mmg lar dier kata ok, aku yang sakit bukan die..huh..
Pakcik suh aku berbaring atas bantal yang disediakan dan menghadap ke luar rumah...kemudian muka aku ditutup dengan kain putih..aku x berapa nampak keadaan sekeliling pasal kain tu mengacau kan....

PUHHHHHHHH...!!!!!!

aduh..Habes basah badan dan muka aku, nasib baik muka ada alas kain putih..patut lar pakcik alas muka aku, baru aku tau..pasal dier nak sembur aku ngan air..

PUHHHHHHHH...!!!!!!

Ceh..!!! Ada lagi rupanyer..Aku ingat dah abes tadi..xper lar, layan jer..Huhuhu...

Pakcik melakukan perkara yg sama hampir 5 kali sampai air dalam gelas yg die pegang abes..

Pastu die suh aku bangun dan mengelunjur(menghalakan) kaki aku pada die spt biasa..

Aku tau dah, ni mesti nk tekan ngan lada hitam lagi nie..Pakcik bangun sebentar dan pergi kedapur mengambil sesuatu...pastu die terus kembali kepadaku dan menekan hujung jari kaki aku dengan lada hitam..Aku dah agak dah mesti jadik macam ni punyer..

Apa boleh buat..Layan jer lar..

Pakcik suruh aku minum air yg dijampi dan makan lada hitam dan bunga cengkih cam biasa..Aduh..!!!

Aku follow jer..Sabar jer lah..

Macam xder aper2 perubahan yang drastik dirasakan pada diriku..Pakcik tnya ada rasa aper2 x maser dier sembur td...Aku jawab terkejut jer..lain xder..

So spt biasa pakcik membekalkan aku dengan limau untuk dibuat jampi dan lada hitam serta bunga cengkih untuk di makan di rumah nnt..

Ayah aku pon bersiap untuk pulang dan aku pon bangun dan bersalam dgn pakcik..sebelum keluar pakcik sempat berpesan pada ayah aku tuk bawa sesuatu pada hari penghabisan untuk berubat nnt..Aku curi2 dengar ape yang pakcik cakap..

" Kamu bawak kain hitam masa datang nanti yer.." bisik pakcik...

Haaaa..!!!

Kain Hitam..!!!!

Apa pulak nk jadi ni..dah main kain2 hitam nie..lain macam jer..Risau pulak aku..

bersambung.... ;D
Back to top Go down
View user profile
elly
Guest



PostSubject: Re: Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)   Sat Mar 06, 2010 8:42 pm

bile nk smbg?cm menarik! Very Happy
Back to top Go down
budak baik
Administrator
Administrator


Number of posts : 75
Age : 28
Location : dunia fana
Points : 27
Registration date : 2007-12-16

PostSubject: Re: Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)   Mon Mar 08, 2010 12:09 pm

tggu....... lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)   Today at 4:36 pm

Back to top Go down
 
Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (2)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MCC Spirit of Cricket speech by Kumar Sangakkara
» No Problem - Solution available
» SIRA - maru sira
» ASI will hit 8000 , Buy CXXX, TXXX ??

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Karya atau Artikel anda .. :: Hantar disini...-
Jump to: