HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 177 on Mon Jul 26, 2010 8:41 pm
Latest topics
» Tahun 2 Perubatan
Tue Oct 30, 2012 11:42 pm by Hangen

» BERAS PCM... dapatkan dari Unit Ekonomi sekarang!~
Tue Jan 04, 2011 7:21 am by Nour El

» Promosi VOIP Super Duper Deal!!~
Tue Jan 04, 2011 6:59 am by Nour El

» AJK/Wakil Jualan Unit Ekonomi 10/11
Wed Dec 15, 2010 5:27 am by Castello

» Qillerk's VoIP~ just for you..<3
Wed Dec 15, 2010 1:10 am by Nour El

» aku ingin menangis
Mon Dec 13, 2010 1:07 am by hasanbana

» semangat belajar dan semangat juang
Fri Dec 10, 2010 9:52 pm by hasanbana

» Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (Final)
Thu Nov 11, 2010 4:42 pm by budak baik

» Apa hukum pakai pendakap gigi? Adakah ia sama seperti mengubah kejadian ALLAH seperti tatoo?
Wed Nov 10, 2010 8:15 am by hambaAllah

» Senarai Barang-barang jualan Unit Ekonomi
Wed Nov 03, 2010 1:42 pm by mencari_maksud

Top posters
Nour El
 
Allotropic
 
budak baik
 
meteorex
 
satudua
 
upp_pcm
 
izzati.abdullah
 
hasanbana
 
goLLacaSe
 
kokkunkap
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
December 2016
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 Aku Abaaaaaang Dia.......!!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
biru_aman
Viewer
Viewer


Number of posts : 5
Points : 0
Registration date : 2007-12-11

PostSubject: Aku Abaaaaaang Dia.......!!!!   Mon Mar 17, 2008 12:04 am

Take a few minute break....Cerita sedih, jangan tak baca.......




Inilah al-kisahnya...

Pada satu hari, di tengah-hari yang panas terik dek mentari...ada
sepasang suami isteri yang terperangkap dalam kesesakan jalan raya...

Si suami seorang yang panas baran sehingga tak tertahan2 barannya
kalau marah, walhal yang si isteri pulak seorang yang amat penyabar
dan lemah lembut...

Setelah 20 minit berlalu,keadaan kesesakan jalan raya masih belum
surut membuatkan si suami tadi mula naik darah dan melenting2,
bagaikan nak terkeluar stereng kereta dihempap2nya..

suami: hish,marah betul aku! diorang ni,kalau nak betulkan jalan
pun,buat la waktu lain,ini tak...masa ni jugak terhegeh2 nak buat!

isteri: sabarlah bang...tengok tu,kan ramai orang kat depan
tu,accident kot..

suami: arrrgghh..kau diam! orang perempuan mana tahu hal2 macam ni!
oooo,accident ye?! Dengan perasaan marah,si suami tadi keluar dan
menghempap pintu kereta sehingga terperanjat isterinya yang ada
penyakit lelah itu..

isteri: eh,abang!nak ke mana tu?

suami:kau jangan
banyak tanya!duduk aja dalam keta ni,aku taula apa

nak buat!

Dengan marah yang masih meluap2,si suami tadi berjalan dengan
angkuhnya menuju ke arah orang ramai yang mengerumuni sesuatu tidak
jauh dari situ...tiba2,si suami tadi menarik nafas dalam2 dan menjerit
sekuat...


suami: TEPI..TEPI...AKU ABANG DIA! AKU ABANG DIAAAA..!

mendengarkan si suami tadi terjerit2 begitu, secara automatik semua
orang beri laluan kepadanya. si suami tersenyum2 dan memuji dalam hati
'menjadi jugak taktik aku'. apabila si suami sampai saja di tempat
kejadian,bagaikan nak
terkeluar biji matanya melihat 'adiknya' yang

terlantar tak bernyawa... mana tidaknya,'adiknya' itu SEEKOR MONYET!
kesiaaann...



MORAL- amalkn etika Islam di mane jua anda b'ada; even di jln
raye..dakwah leh dbuat di mana2.. org mperhatikn kita...sekali kita
t'buat benda yg x elok, berkali2 ia diungkit.. p'jalanan dakwah boleh
t'bantut.. benda kecik je, efeknye besar tul..
Back to top Go down
View user profile
 
Aku Abaaaaaang Dia.......!!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Karya atau Artikel anda .. :: Hantar disini...-
Jump to: