HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 177 on Mon Jul 26, 2010 8:41 pm
Latest topics
» Tahun 2 Perubatan
Tue Oct 30, 2012 11:42 pm by Hangen

» BERAS PCM... dapatkan dari Unit Ekonomi sekarang!~
Tue Jan 04, 2011 7:21 am by Nour El

» Promosi VOIP Super Duper Deal!!~
Tue Jan 04, 2011 6:59 am by Nour El

» AJK/Wakil Jualan Unit Ekonomi 10/11
Wed Dec 15, 2010 5:27 am by Castello

» Qillerk's VoIP~ just for you..<3
Wed Dec 15, 2010 1:10 am by Nour El

» aku ingin menangis
Mon Dec 13, 2010 1:07 am by hasanbana

» semangat belajar dan semangat juang
Fri Dec 10, 2010 9:52 pm by hasanbana

» Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (Final)
Thu Nov 11, 2010 4:42 pm by budak baik

» Apa hukum pakai pendakap gigi? Adakah ia sama seperti mengubah kejadian ALLAH seperti tatoo?
Wed Nov 10, 2010 8:15 am by hambaAllah

» Senarai Barang-barang jualan Unit Ekonomi
Wed Nov 03, 2010 1:42 pm by mencari_maksud

Top posters
Nour El
 
Allotropic
 
budak baik
 
meteorex
 
satudua
 
upp_pcm
 
izzati.abdullah
 
hasanbana
 
goLLacaSe
 
kokkunkap
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
December 2016
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 Starfish Story KARTUN

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Hafiz Fauzi



Number of posts : 4
Points : 0
Registration date : 2007-12-18

PostSubject: Starfish Story KARTUN   Tue Dec 25, 2007 8:11 am

salam. Alhamdulillah, syukur kepada Allah dengan segala nikmat yang telah dikurniakan olehNya sehingga kini. Nikmat Islam dan Iman terutamanya. Dan saya berdoa agar dipelihara daripada segala fitnah dunia, prasangka buruk manusia dan persengketaan sesama umat. Ameen~

~*~



~*~

Di sini saya sertakan juga lirik lagu yang saya suka, dan acap kali saya dengar apabila Fatrah Imtihan bermula. Wink Hayatilah lirik ini pasti anda juga menyukainya. Dan selamat menjawab peperiksaan dengan tenang, serta bermaaf-maafanlah sesama kita agar tiada hijab ketika menjawab imtihan nanti. maaf zahir dan batin ye 0 - 0.

~*~




~*~
Back to top Go down
View user profile
nur iman
Viewer
Viewer


Number of posts : 34
Points : 0
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Tue Dec 25, 2007 9:56 am

assalamu'alaikum..

tahniah kpd saudara Hafiz Fauzi atas karya2 anda..smoga terus diberi kekuatan unt berda'wah dlm bidng lukisan..
smoga kita terus thabat di jlnNya..
i-Allah..
Back to top Go down
View user profile
meteorex
Administrator
Administrator


Number of posts : 72
Age : 29
Location : @PC
Points : 0
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Tue Dec 25, 2007 10:48 am



ni lagu yd direquest..admin nnt tolong edtkan utk masukkan dalam 1st post..nk mudahkan kerja admin x perlu susah2 carik nasyid nih..

anyway..ambil pengajaran dari cerita ini..berapa banyak amal dakwah yg kita dah lakukan..seringkali kita dihujani dgn persoalan yg kadangkala ianya membantutkan usaha kita. tp, beringatlah bahawa, tanggungjawab dakwah ini terletak di bahu semua umat Islam , bukan atas organisasi tertentu atau pertubuhan tertentu...

selagi mana tanggungjawab menegakkan hukum Allah di atas muka bumi ini tidak selesai,selagi itulah kita sbg umat Islam memegang amanah ini..
Back to top Go down
View user profile
panglima islam
Team Member
Team Member


Number of posts : 36
Age : 29
Location : AlamSementara
Points : 0
Registration date : 2007-12-06

PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Thu Dec 27, 2007 4:36 am

Selagi lagi tahniah buat hafiz...
nak tanya...lukisan panglima atas kuda tu pun anta lukis ka...mantap2..klau anta punya karya, klau lepas2 ni nak guna gambar tu boleh ke?? hehe panglima islam kan.. bounce bounce bounce cheers Basketball bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile http://panglimaislam.blogspot.com
affanishere
Viewer
Viewer


Number of posts : 25
Location : mansoura
Points : -6
Registration date : 2007-12-23

PostSubject: dee~   Thu Dec 27, 2007 7:49 am

ho ho ho.. panglima nk curik gambo.. huhu.. lol! affraid
Back to top Go down
View user profile http://affanishere.blogspot.com/
Eiz
Guest



PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Thu Dec 27, 2007 5:44 pm

xpe la kalau nk ambil benda baik..jgn disia-siakan...berterusan pahala yg hafiz dan org yg tolong sebarkan akan dpt selagi mana org baca dan ambil pengajran drpd kartun atas tuh..
Back to top Go down
tetamu
Guest



PostSubject: camne nak embed imeem tu   Fri Jan 18, 2008 5:22 am

Salam..tumpang tanya. camne nak embed imeem tu?
Back to top Go down
meteorex
Administrator
Administrator


Number of posts : 72
Age : 29
Location : @PC
Points : 0
Registration date : 2007-12-10

PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Fri Jan 18, 2008 10:52 am

tetamu wrote:
Salam..tumpang tanya. camne nak embed imeem tu?

mula2 pilih lagu yg kite nak tu kat dalam laman web imeem..
pastu..


kalau nk tgk menjadi x ape yg dah ditulis, preview dulu..
harap dapat faham..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Starfish Story KARTUN   Today at 1:23 am

Back to top Go down
 
Starfish Story KARTUN
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The very scary story. By my youngest sister, Sabrina
» FLCH - BIL - TJL Vs. CIFL (The Sad Story)
» LOLC Story
» Dhammika Perera's Success Story.
» Story of Otara Gunawardena - ODEL

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Karya atau Artikel anda .. :: Artwork & Graphic-
Jump to: