HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 177 on Mon Jul 26, 2010 8:41 pm
Latest topics
» Tahun 2 Perubatan
Tue Oct 30, 2012 11:42 pm by Hangen

» BERAS PCM... dapatkan dari Unit Ekonomi sekarang!~
Tue Jan 04, 2011 7:21 am by Nour El

» Promosi VOIP Super Duper Deal!!~
Tue Jan 04, 2011 6:59 am by Nour El

» AJK/Wakil Jualan Unit Ekonomi 10/11
Wed Dec 15, 2010 5:27 am by Castello

» Qillerk's VoIP~ just for you..<3
Wed Dec 15, 2010 1:10 am by Nour El

» aku ingin menangis
Mon Dec 13, 2010 1:07 am by hasanbana

» semangat belajar dan semangat juang
Fri Dec 10, 2010 9:52 pm by hasanbana

» Siri Aku Berkenalan Dengan Jin (Final)
Thu Nov 11, 2010 4:42 pm by budak baik

» Apa hukum pakai pendakap gigi? Adakah ia sama seperti mengubah kejadian ALLAH seperti tatoo?
Wed Nov 10, 2010 8:15 am by hambaAllah

» Senarai Barang-barang jualan Unit Ekonomi
Wed Nov 03, 2010 1:42 pm by mencari_maksud

Top posters
Nour El
 
Allotropic
 
budak baik
 
meteorex
 
satudua
 
upp_pcm
 
izzati.abdullah
 
hasanbana
 
goLLacaSe
 
kokkunkap
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
December 2016
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar

Share | 
 

 Jadual Musyrif

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Mujahid
Guest



PostSubject: Jadual Musyrif   Sun Dec 07, 2008 7:34 pm

Image Hosted by ImageShack.us
Back to top Go down
izzati.abdullah
Superb Member
Superb Member


Number of posts : 45
Age : 29
Location : mansoura,egypt
Points : 1
Registration date : 2007-12-15

PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Sun Dec 07, 2008 10:42 pm

senkiu unit kebajikan..may Allah ease n help all of us..prevention is better than cure!! Smile
Back to top Go down
View user profile http://drzaty.blogspot.com
iltizam
Guest



PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Sun Dec 07, 2008 11:38 pm

salam..tumpang tanya:?:.kenapa dalam banyak2 beit umah kitaorg je yang mushrifnya xde no fon..Rolling Eyes :scratch:harap boleh bagi penyelesaian utk kemudahan bersama...kerjasama unit kebajikan amat kami hargai.cheers.sekian,terima kasih.. Very Happy
Back to top Go down
affanishere
Viewer
Viewer


Number of posts : 25
Location : mansoura
Points : -6
Registration date : 2007-12-23

PostSubject: berkenaan jadual mushrif.... =)   Mon Dec 08, 2008 12:45 am

salam alaik...

berkaitan jadual mushrif tu... tuk beyt iltizam xde lagi no tipon mushrif sbb data yg kami terima dari unit perumahan mmg x disertakan no telefon bagi keseluruhan ahli beyt itu (rumah mushrif berkenaan a.k.a allstar)... namun insya allah kami akan selesaikan masalah ini secepat mungkin...

juge seribu kemaafan dipohon kepada rumah2 yang tidak disenaraikan dalam jadual ini... masalah ini juge adalah lanjutan dari data perumahan yg tidak sempurna 100%... [ lenkali sile la bagi kerjasama untuk memberi rumah anda nama timang-timangan... kn mudah...susah2 pn letak je gabungan nama ahli beyt..cam nama umah kami dulu.. ahahaha ] =P

insya allah kalau kite mudahkan kerja dan urusan org lain, Allah akan mudahkan urusan kite kelak... (aminnn)

kesimpulannye... sebarang permasalahan dengan jadual ni.. anda boleyhlah berhubung dengan kami (unit kebajikan PCM 08/09)... kerjasama anda sebagai mushrif dan yg dimushrif amat kami hargai... =)

aqulu qowli haza wa astaghfirullahal 'azim li walakum..
wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
Back to top Go down
View user profile http://affanishere.blogspot.com/
butterfl
Guest



PostSubject: assalamualaikum...   Tue Dec 09, 2008 10:35 am

good luck to unit kebajikan 08/09...thanx for the jadual musyrif... cheers
Back to top Go down
Mujahid
Guest



PostSubject: tambahan maklumat   Tue Dec 09, 2008 1:00 pm

assalamualaikum..nama yang tertera dalam jadual musyrif adalah semua nama ketua rumah ikhwah dan akhwat yakni mewakili rumah tersebut..untuk ketua rumah ikhwah,anda bolehlah berbincang dengan semua ahli rumah untuk bergilir-gilir melaksanakan tugas.bukan anda seorang sahaja menjadi musyrif..insyaAllah jadual musyrif akan diedarkan ke setiap rumah nanti..terima kasih atas komen anda semua..maaf diatas segala kesulitan yang berlaku..AIDUL ADHA MUBARAK..ALLAHUAKBAR!!!
Back to top Go down
hamba al
Guest



PostSubject: ktidak puasan ht   Sun Dec 14, 2008 11:15 pm

mgapa 1 umah kne jaga 2 umah bdk ppuan,????? bgai mna klu ahli bait y lain xdak mahu bgilir2 jd mushriff? ape kata biaq akhawat y buat kptsn u bait nye sndri , siapa y dorg knl n bcdang u jdkan mushrif,wasalam
Back to top Go down
Mujahid
Guest



PostSubject: we plan you decide   Mon Dec 15, 2008 6:05 pm

salam..terus mnjwb soklan:

1)Rumah pljar laki mmg sedikit drp rmh prmpuan..itu fakta,nisbah 1:2
2)susah la klu ikhwah bersikap bgitu..mmg kita x paksa ikhwah tu,tp untk tanamkan sikap tolong menolong
sesama saudara..byangkan klu ade ape2(perkara buruk) yg berlaku kt ahli keluarga kita,nak ke kita mcm tu?
hya disebabkan tiada pngawasan/perlindungan sesama kita..so be concern,jgn jd selfish wahai ikhwah seme.

3)klu nk biar akhwat guna musyrif yg dia kenal je susah la,kesian ikhwah ni..asyik2 dia je kene jadi musyrif..
member yg lain duduk buat ape.org kate kene ade semangat kekitaan..jd klu mcm tu mudahla klu xnak jadi
musyrif,duk diam2 dlm rumah,xyah bg no hp(ibaratnye mcm tu la)

4)terima kasih atas respon anda,maaf klu ade terkasar bhsa
Back to top Go down
izzati.abdullah
Superb Member
Superb Member


Number of posts : 45
Age : 29
Location : mansoura,egypt
Points : 1
Registration date : 2007-12-15

PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Tue Dec 16, 2008 9:07 am

senkiu mujahid..hehe lol!
Back to top Go down
View user profile http://drzaty.blogspot.com
upp_pcm
Superb Member
Superb Member


Number of posts : 48
Points : 20
Registration date : 2008-11-21

PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Wed Dec 17, 2008 12:30 pm

mujahid memang mantap afro
Back to top Go down
View user profile http://mansurah.perubatan.org/
Nour El
Administrator
Administrator


Number of posts : 106
Age : 27
Location : Ad-Daqhiliyyah, Mansoura, Egypt
Points : 13
Registration date : 2007-12-14

PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Sat Dec 20, 2008 7:55 am

"...apa yang penting? B.E.K.E.R.J.A.S.A.M.A.!.."
cheers
Back to top Go down
View user profile http://ningurlz.blogspot.com
meja kay
Guest



PostSubject: ....   Sat Dec 20, 2008 8:36 pm

esan.. jgn promote wonderpets kat sini yer~! lol!

(aduh!! kne ketuk sebab salah gune ruang forum) Razz
Back to top Go down
talk tal
Guest



PostSubject: xpuas ati   Wed Dec 31, 2008 2:45 am

eh tue apsal rumah islam tue x der kena jadi mushrif tue...x puas ati btol lar...mana adil...diorg dok goyang kaki jer ar cmtue...arghhhh!!!! Evil or Very Mad
Back to top Go down
meja kay
Guest



PostSubject: tuk talk tal   Wed Dec 31, 2008 11:55 am

salam.. hehehe... dah mule ade suare x puas hati...tu tanda talk tal ni tidak atau kurang amik tahu kot... tuk pengetahuan, umah islam tu lokasi dia kat belakang istad..dan kawasan tu mmg terpencik sket dari umah org lain baikikhwah ataupun akhawat.. (saye x silapkn wahai unit kebajikan / unit perumahan?) talk tal taw x kat mane tuh? hurm.. kalau bg gak kat diorg, might as well cam suruh akhawat jalan sendiri je... lagi pn kalau x silap, umah islam tu cume 2 org je dari kalangan manchester program... neway, tahniah sbb masukkan jugak umah islam kat dalam jadual... at least kalau ade akhawat yg rse selesa nk bermushrif dgn diorg, boley la kontek mereka.. betul dop? Very Happy Smile Rolling Eyes lol!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Jadual Musyrif   Today at 4:35 pm

Back to top Go down
 
Jadual Musyrif
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: PCM 2009/2010 :: Kebajikan-
Jump to: